Contact

Licht Management Systeem

Het Nederlands Licht Instituut biedt gemeenten en haar beheerders een geweldig hulpmiddel om vrijwel alle zaken aangaande het beheer & onderhoud van de openbare verlichting via één portal te organiseren. We noemen dit het Licht Management Systeem (LMS).

Licht Management Systeem, LMS

Niets dan voordelen

Het beheer & onderhoud van het areaal kan vrij omvattend zijn. Storingen, meldingen van burgers, vervangingen, projecten, energieverbruik, rapportages draaien voor meerjarenplanningen, etc, etc. Het is dan ook ideaal, zo niet wenselijk, om alles vanuit één pakket te kunnen aansturen. Het LMS biedt u deze oplossing.

De vijf voordelen van LMS:

  1. Actueel inzicht van de status van alle storingen;

  2. Het systeem biedt veel functionaliteit;

  3. Uw klantencontactcentrum wordt ontlast;

  4. U werkt samen met uw aannemer in één systeem;

  5. Burgers kunnen makkelijk de storingen melden op basis van juiste locatie.

Om een idee te krijgen van de werking van dit systeem bieden wij de mogelijkheid om vrijblijvend een demo aan te vragen. U kunt uiteraard ook contact met ons opnemen via de button onder aan de pagina of te bellen met Niels van ’t Hof op +31 6 46135545 of Derrin Mensink +31 6 11035121.

Heeft u een vraag?