Contact

Storingen en schades

In LMS is het niet mogelijk om dubbele meldingen te doen op één lichtmast. Het systeem laat d.m.v. kleuren op de kaart zien of een lichtmast al gestoord is of niet. Klikt een burger op een gestoorde lichtmast dan kan hij niet een dubbele melding maken maar wel een opmerking toevoegen aan de storing.

"Kind kan de was doen"

Eenvoudig melden met je Smartphone

Burgers kunnen eenvoudig via de smartphone de storing of schade bij u melden via LMS.

Bij het openen van uw meldpagina in LMS kunnen ze de locatie kiezen via de getoonde landkaart of via het invoeren van de straat en woonplaats.

Daarna wordt automatisch ingezoomd op de desbetreffende straat

Hier kan men de lichtmast waar de storing of schade is selecteren. Het melden van de soort storing of schade is de volgende stap.

De melder kan aangeven of hij op de hoogte wil worden gehouden en de melding plaatsen.

Deze melding komt dan automatisch in LMS te staan zodat u als beheerder de melding kunt controleren en doorzetten naar de aannemer.

Oftewel....

"Kind kan de was doen"

Heeft u een vraag?