Contact

Voordelen LMS

U kunt de doorlooptijden van alle storingen makkelijk monitoren, door de masten verschillende kleuren toe te kennen op basis van de doorlooptijd kunt u visueel snel zien waar iets uit de pas loopt;

Doordat burgers online zelf hun storingen kunnen melden wordt het klantencontactcentrum ontlast;

U werkt samen met uw aannemer in één systeem;

Burgers kunnen storingen melden op basis van loactie, normaal dienen ze een reeks getallen te onthouden en nu kunnen ze in de online portal van LMS op basis van locatie de storingen melden waardoor het voor burgers makkelijker is om een storing te melden;

Als beheerder bent u in the lead, gemelde storingen komen eerst langs u voordat ze naar de aannemer gaan, zo kunt u controleren of er geen onzinmeldingen gedaan worden;

U kunt onderhoud inplannen in het systeem, zo kunt u bijvoorbeeld een complete wijk ineens laten remplaceren of in één straat alle armaturen laten vervangen met een paar eenvoudige muisklikken;

Werken in de cloud. Overal aan het werk op desktop en tablet.

Heeft u een vraag?